Vandag

Vandag Vandag soek ek jou

Om elke hoek en elke draai

En verwag jou stem

As ek my foon optel

Vandag sien ek jou in elke blommetjie

En elke straathoek en elke foto

Het ‘n storie om te vertel

Vandag wil ek jou blou oë saammet my koffie inneem

En jou bekende tree langs my hoor loop

Sonder om ‘n woord te praat

Vandag wil ek saammet jou maak of ons kan verf

En soos ‘n regte kunstenaar

Ons name op ligte teken

Vandag beleef ek jou in my gedagtes

En blaai ek elke bladsy van ons storie

Stadig om

Vandag wil ek jou groot postuur in my deur sien staan

En my hele dag net op jou skouers laai

Omdat ek weet jy sal dit vir my dra

Vandag wil ek net met jou dans

En sommer op jou tone trap

Omdat ek weet jy nie sal dink ek’s stupid nie

Vandag wens ek ek kon in jou oop arms inhardloop

En dat jy my in die ronde sal draai

Soos net jy kan

Vandag wil ek jou hoor lag uit jou maag uit

En saamlag

Omdat die lewe heeltemal te ernstig is

Vandag wil met jou baklei dat die spoeg spat

Want ek weet ons sal more oggend met ‘n glimlag opstaan

En saam kaalvoet in die reën kan hardloop

Vandag wil ek jou onvoorwaardelike vriendskap so intents beleef

Want ek weet dit hang nie af van hoeveel keer ek kerkoe gaan

Of dronkraak in die square nie

Maar net van jou en my

Vandag wil in my spore omdraai

En terughardloop na gister

Waar ons nog net kinders was

En al die seerkry

Net toneelspel

Vandag wil ek lank met jou gesels

Oor diep dinge

En dan lag tot almal vir ons kyk

Vandag wil sommer net sit en weet

Dat jy daar is

0 Responses to “Vandag”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

