saligheid

Voel asof die dinge in my kop nie entkry nie. Gister was dit mansmense en gevoelens en dinge in my kop en hart wat ek nie verstaan nie en nie weet of ek ooit sal nie. Dan is dit arm mense en hartseer mense en mense wat doodgaan en mense wat ‘n verskil probeer maak. Dan is dit wie gaan ek nooi na my bday party en hoekom ek nie gaan stres nie? En by die werk vanoggend to continue die werksdrama. Mense skree op mekaar. Mense skree op my. Mense wys middelvinger agter mekaar se rue en klap deure toe. Studente staan met groot oe en kyk. Karlien gaan sit buite die kantoor in ‘n kar en wag om kliniek toe te gaan want dis net een te veel…

Elk geval, tussen al hierdie dinge is my hart rustig. Ek kom in die middae by die huis en vir die eerste keer in ‘n lang tyd is daar vrede. Met wie ek is. Ek voel nie meer skuldig oor die armmense nie. Ek wonder maar worry nie meer so erg oor ouens en goed wat ek nie kan beheer nie. Ek is nie meer bang vir my baas nie want sy kan niks aan my doen nie siende dat my laaste maand by die hospitaal maandag begin. En ek voel bietjie of ek myself begin ken. Al is dit nie verstaan nie, weet ek darem nou al wat regtig is in my hart en wat nie. Begin ek my sterk en swakpunte ken. Begin ek weet wanneer ek vir iets moet baklei en wanneer ek moet wegloop. Ek raak nog geirriteerd en hartseer en kwaad en moeg en bang maar ek dink ek deal beter daarmee. Ek raak rustiger. Ek voel weer myself. Asof Karlien na ‘n lang tog huistoe gekom het. Asof daar weer drome en hoop en sonskyn is.

En nou sit ek op my stoepie. Ek crack my bier oop. Ek kyk vir die berg. Ek is alleen maar ek is gelukkig.

0 Responses to “saligheid”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

