‘n Moontlike verliefdheid

Ek wonder hoe voel jy na gistraand. Ek wonder of jy nog wou kuier. Jou hart ook geklop het. Ek wonder of jy ook wil terughardloop en dinge anders maak. Ek wonder of jy ook partykeer spyt is. Ek weet nie wat om vir jou te se nie want my hart is baie deurmekaar. En om hieroor met jou te praat sal so onregverdig wees. Na die seer. Hierdie is my eie deurmekaar. My seer. My verlange. Ek weet dat my hartjie gistraand heel onverwags geklop het toe ek jou gesien het. Ek weet ek wou nie gaan slaap nie. Ek weet ek kon heelaand met jou kuier. Ek weet dat, partykeer, het die ander mense om die tafel vir my verdwyn en dit was net jy…ek weet ek kon weer asem kry.

Ek weet ek wonder oor ‘n gister en hoe dinge skeefgeloop het. Ek wonder oor more en hoe ek hierdie ding gaan laat gaan. Ek voel soos ek nog nooit oor jou gevoel het nie. Ek voel vir die eerste keer vry om te voel soos ek voel. Ek kyk al heeldag of jy nie dalk gesms of gemail het nie maar ek weet jy sal nie. Nie na als nie.

Ek weet ek kan jou nie bel nie. Met jou praat nie. Soos altyd nie. My hart is seer as ek dink dat ek jou vir lank nie gaan sien nie en daarna dalk vir nog langer. Ek kyk jou fotos en soek oomblike.

Ek ken vandag nie my eie hart nie. My skielike trane en my verlange. Ek het jou nog nooit so verlang nie. Ek weet nie wat aangaan nie en ek weet nie hoe om dit te hanteer nie.

Ek ken die dinge tussen ons. Ek weet ook dat dit vir my is soos opkom vir asem. Om gister saam jou te kon kuier was…die hoogtepunt van my jaar. Ek mis jou so baie. Ek mis dat ek dit nie vir jou kan se nie. Eks jammer oor die hartseer, die verlede, maar weet ook ek het die asem gekort om te voel soos ek nou voel. Maar eks bevrees dis dalk te laat.

Ek ken die distance wat tussen ons gaan wees. Ons drome wat verskil. Maar ek weet ons harte klop dieselfde.

Maatjie…ek wens ek kon met jou gesels. Ek mis jou so vrek baie.

0 Responses to “‘n Moontlike verliefdheid”



  1. Lewer Kommentaar

Lewer kommentaar

