By God se voete

Ek is van nature ‘n onrustige mens. Partykeer asof ek my lewe omwens en goeters mis. Ek weet dit. Maar vandag voel ek bietjie asof ek moeg is vir al die verandering. My beste maatjie het gister Korea toe gevlieg. My hart pyn so erg van die mis. En ek maak volgende week klaar by my werk en trek dan twee weke later kaaptoe. Waar ek nog nie werk het nie of blyplek nie. Verhoudings kom tot ‘n einde. Vriende wat mens heeltyd maak en weer verloor oor mens nog nie op ‘n plek is waar mens stabiliteit in jou lewe bereik het nie. Ek wonder of ek ooit rustig sal wees met stabiliteit. Maar tog mis ek dit. Om vriende te maak en te hou. Om te kan bly by wie ek liefhet. Om nie heeltyd my ouers hoef te mis of kort tye te sien nie. Om nie te wonder oor werk, drome, hoop…

Ek wonder waarop basseer mens die besluite. Hoe besluit jy waar jy settle? Settle mens ooit? Of is kom en gaan maar deel van die lewe? Ek weet dit is maar gaan dit dan een of ander tyd minder gereeld wees? En gaan mens minder hartseer wees?

Dit leer my wel om elke dag elke verhouding, elke droom, elke passie, elke hartseer en elke vriendskap by ons Pappa se voete te plaas. Rustig te word in Hom. My stabiliteit en identiteit by Hom te vind. Ek bid dit meer en meer. Alles wat belangrik is by U voete, Here. Dat net wat in U wil is en U belange en U naam groot maak oorbly.

Amen

1 Response to “By God se voete”



Lewer kommentaar

