Om huistoe te kom

Ek bly al die afgelope jaar in ‘n klein dorpie in Mpumalanga en werk daar in rural mpumalanga by ‘n staatshospitaal. Ek onthou duisende kere wat ek gedink het “as ek die laaste keer hier uitry gaan ek juig en partytjie hou soos nooit tevore” Vreemd hoe die sleg altyd slegter is en as dit verby is is die lekker nie so cool nie. Of dit waaroor jy opgewonde was en na uitgesien het nie so exciting is nie. Of dalk het ek my klein dorpie en nuwe vriende daar net so geniet dat daar ‘n sekere sadness gemeng was met die opgewondenheid en ‘n nostalgie dat daai deel van my lewe ook nou verby is.

Maar na so dag by die huis toe besef ek, jissie, ekt dit so gemis. Daars dinge wat mens nie eers besef  jy mis nie totdat jy weer dit beleef. Goed wat jy as vanselfsprekend aanvaar totdat dit nie meer daar is nie. So hier is ‘n paar dinge wat AWESOME is van die stad, maak nie saak wat die mense se nie!

– Die ligte…daar’s altyd ‘n vibe of ‘n excitement of iets in die liggies van die stad. ‘n Belofte, ‘n opgewondenheid, die moontlik realisering van ‘n droom…

– Jou gesin en familie. Mense wat jou ken, wat weet wat in jou lewe aangaan, wat omgee, wat jou verstaan, wat weet wie jy is

– Vriende wat jou lankal ken. Wat eintlik soos familie is. Wat weet wie jy is as persoon en waarvan jy kom, maak nie saak jou stupid besluite of selfsug nie. Mense wat jou aanvaar en vir jou sal veg en by jou sal wees maak nie saak wat nie. Mense wat jou hart verstaan. Daai saam wie jy na ‘n jaar van min kontak weer kan koffie drink en dis asof twee harte weer een word…

– Internet wat werk. Enige plek enige tyd. Heehaaa!

– MENSE KAN BESTUUR!! Maak nie saak hoeveel verkeer daar is nie, die mense WEET HOE!

– Meer as een manier/pad om by dieselfde plek te kom. Jy kan die verkeer dodge want die plek is joune, jy ken hom soos jou eie hand.

– Spar en die garage kan jou nie afrip nie want daar is 10 ander Spars waarna jy kan ry as die een sy pryse verdubbel. Stupid klein-dorpie Spar verdubbel amper sy pryse want hy weer daars nie ander opsies nie.

-Restaurante bly later oop as 10h die aand.

– Almal kuier nie in dieselfde bar/kuierplek nie. Veral voordelik as die ou wat op sy vrou cheat nie drie stoele van haar af hoef te sit met die nuwe flerrie nie. Ek het in my jaar in die dorpie meer bar fights beleef as in 4 jaar se uitgaan in hatfield square

– Meer as een standard bank in dieselde dorp. Heck, meer as een standard bank in dieselfde BLOK!!! Hallelujah vir vooruitgang!

– My eie bed, my eie tv, my ma se kos, my honde, my strate, my mense, my hart…

– Toneel. Veral Nataniel by emperors. My maagspiere is nou nog styf.

– Jy kan om die blok gaan draf sonder dat 1000 honde dink dis vroee aandete.

En my number one top reason wat ek love om terug in beskawing te wees..

EK KAN MY ROOI SKINNY JEANS DRA!!! Sonder dat mense my vreemd aankyk. Sonder om te worry wat mense dink (asof ek ooit doen.) In fact, ek kan fancy aantrek as ek uitgaan. Sommer net mall toe as ek wil. Ek kan bietjie my klere wissel. Ai…en my rooi skinny jeans…

Dont get me wrong, ekt ‘n anderkant van die platteland leer ken en gaan baie dinge daar mis, maar ek probeer optimisties wees en you cant deny…

gotta love coming home….

1 Response to “Om huistoe te kom”


  1. 1 Walton Maart 2, 2010 om 1:34 vm

    …en hier kom die kaap 🙂


Lewer kommentaar

