Running on hope

We’re running on hope

As a diesel truck runs on its last fumes

Before it reaches what it used to call home

When we should be running on something real

We’re running on the past

As one drives that last few miles on something we once felt

As if it mattered for more than that once moment

When we should be running on something real

We’re running on distant memories

Like when one tries to catch those last few moments of the dream

Just before we wake up

We’re running on memories

When we should be running on moments

We should be running on something real

You ask me “Why aren’t you crying?”


 I answer “Because then I’ll never stop”

4 Responses to “Running on hope”


  1. 1 Cara April 16, 2011 om 11:54 nm

    I know God is present right here, and we can move from faith to an intimate knowledge of who He is and how He operates. But I think hope, the past, even distant memories ARE real.

    And. Today was real. My meeting with Sikelelwa, as well as our coffee in the cold wind. Two moments in one day for me to run on.

  2. 2 Cara April 16, 2011 om 11:56 nm

    … I guess I’m saying, ek wonder of jy God miskyk in die klein goedjies? Hoe kan jy vandag sê daar was nie iets real reg voor jou nie?

    Dalk is jy net bewus hoeveel groter God is as dit, maar vir my (dalk in my nog baie klein begrip van God?) is dae soos vandag ongelooflik opwindend.

  3. 3 sterrekind April 17, 2011 om 8:25 nm

    Wag wat…..?? Hoekom maak jy die afleiding dat die gedig oor ons conversation was?? Wanneer het ek gese daar was niks real voor my in daai conversation nie??

    As ‘n skrywer behoort jy te weet dat waaroor mens skryf nie noodwendig is wat jy op daai oomblik experience nie, of dalk iets over-dramatised, of dalk iets wat jy observe…

    Eks confused hoe jy daai afleiding gemaak het? Die gedig hier bo spreek nie eers nastenby van daai conversation nie…

    Vir die rekord dink ek die conversation was awesome!!!

  4. 4 seegogga Mei 3, 2011 om 11:18 vm

    Ek hou baie van hierdie gedig. Is dit nie hoe baie mense wa seergemaak is deur die lewe, leef nie?


Lewer kommentaar

